سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اگر هوست را پیروی کنی، کر و کورت می سازد و فرجامت را تباه و تو رانابود می کند . [امام علی علیه السلام]

...

 
...
مجموعه ی قصه های سرزمین اشباح شامل 12 جلد می باشد و از 4 سه گانه تشکیل شده است.در مجموعه نخسیت کتابهای:سیرک عجایب . دستیار یک شبح . دخمه خونین را می خوانید . در مجموعه دوم کتابهای: کوهستان شبح . آزمون های مرگ . شاهزاده . اشباه را می خوانید . در مجموعه سوم کتاب های : شکارچیان غروب . همدستان شب . غاتلان سهر را می خوانید .و در مجموعه چهارم کتابهای : دریاچه ارواح . ارباب سایه ها . پسران سرنوشت را می خوانید . البته این کتاب ها در جلد های جداگانه هم به چاب رسیده اند .

 

دارن شان  پس از به اتمام رساندن مجموعه قصه های  سرزمین  اشباه قلم به دست گرفت و نوشتن مجموعه نبرد با شیاتین را آغاز کرد و تا کنون 5 جلد از این مجموعه 10 جلدی را با نام های : لرد لاس . دزد شیتانی  . فاجعه اسلاتر . بک و هیولای خون منتشر کرده .

 

زندگی نامه دارن شان

 

نام حقیقی او Darren o`shaughnessy

است . با این که او ایرلندی است اما در دوم جولای سال 1972 در یکی از بیمارستان های لندن بدنیا آمد. بعد از تحصیلات و کار برای همیشه فقط نوشت. او دو کتاب برای بزرگسالان نوشت وبعد کتابی به نام سیرک عجایب که بیشتر برای سرگرمی نوشته بود روانه بازار کرد اما این کتاب بسیار مورد توجه قرار گرفت به همین دلیل او این مجموعه را ادامه داد و در طول 5 سال 11 کتاب دیگر این مجموعه را نوشت . این کتاب ها در 28 کشور و در 20 زبان ترجمه شده و فروش قابل توجهی هم داشته . در سال 2005 دارن شان اجازه ساخت فیلم کتاب هایش را به کمپانی Universal Studios داد وقرار است فیلم های قصه های سرزمین اشباه توسط کارگردان فیلم

X-Man ساخته شود .




محمد ::: چهارشنبه 87/4/5::: ساعت 8:59 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 0


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :50875
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
محمد
وبلاگی دیدنی وجالب برای شما ها
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<