سفارش تبلیغ
صبا ویژن
کژی، با دانش راست می شود . [امام علی علیه السلام]

...

یه خبر  داغ اوردم براتون
ان قدر داغ که گوشاتون تاول میزنه!!! هه هه هه
والله ما که گوش بند داریم نمیزنه
 به ادامه مطلب برید


اخبار این ماه دارن شان در ماهنامه ی سایت رسمی او گذاشته شد.در این اخبار درباره ی آغاز فروش کتاب سایه ی مرگ(هفتمین کتاب دموناتا) در انگلستان و ایرلند ،یادداشت های کتاب هفتم در بخش سکرت شانویل سایت اش، فروش کتاب ششم مجموعه ی دموناتا (اسرار هیولایی) در ایلات متحده ی امریکا موفقیتش در مزایده ی خیریه ی بیماران خودماندگی، نام کتاب هشتم دموناتا،آغاز فروشکتاب سیرک عجایب در اسلاواکی، آخرین مصاحبه اش به همراه دوست دخترش در 19 آوریل ، مسابقه هایی که برای جلد یک مجموعه ی شهر در حال برگزاری است، و تور هایش در هانگری،انگلستان و ایرلند و آمریکا گفت و در آخر برنامه اش تا آخر ماه را در سایت اش قرار داد.

برای دیدن توضیحات به ادامه ی خبر مراجعه کنید.



 

فروش سایه ی مرگ در انگلستان و ایرلند
سایه ی مرگ،کتاب هفتم دموناتا در حال حاضر در انگستان و ایرلند به فروش می رسد.کتاب هفتم گامی سریع و یکی از شماره های بی رحم است که ما را به سیر داستانی یی که قرار است در کتاب دهم پایان یابد راهنمایی می کند.عکس العمل ابتدایی طرفداران به شدت مثبت بوده است،به همین دلیل به محض امکان می توانید آخرین آپدیت ها را درباره ی ااتفاقات مربوط با شیاطین را خواهید داشت.
اگر ترجیح می دهید که این کتاب را به صورت اینترنتی خریداری کنید می توانید از طریق آمازون آن را خریداری کنید.همچنین کتاب اسرار هیولایی با جلد کاغذی نیز در انگلستان و ایرلند موجود است.پس اگر تا به حال این کتاب را تهیه نکرده اید،این بهترین موقعیت است که این کتاب که در جلد مشکی اش می تابد را بخرید.اگر مایل بودید می توانید از طریق آمازون نیز آن را تهیه کنید
.
یاداشت های سایه ی مرگ
من طرح کلی و یادداشت هایم درباره ی سایه ی مرگ رابه سایت ام اضافه کردم.این یادداشت ها مطالب زیادی را درباره ی گذاشتن این کتاب در کنار یکدیگر و طرحی که در آغاز نوشتنش در نظر داشتم و همچنین درباره ی بنیان کلی داستان توضیح می دهد.و براای اولین بار برای کسانی که آماده بودند تا درباره ی چیزهای جانبی فکر کنند،واضح می شود.می توانید یادداشت ها را دراین بخش ها ببینید:
یادداشت ها به زبان انگلیسی
یادداشت ها به زبان فارسی

فروش بالای اسرار هیولایی در آمریکا
در طرف دیگر اقانوس اطلس،اسرار هیولایی، کتاب ششم دموناتا در حال حاضر در آمریکا به فروش می رسد.این کتاب در انگلستان و ایرلند از زمان منتشر شدنش در 2007 فروش بلایی داشته است و بسیاری از طرفداران این کتاب را به عنوان بهترین کتاب این مجموعه معرفی کردند.این کتاب اتفاقات بسیاری رو شامل می شود و پیچ های بیحس کننده ی مغز بسیاری داشت و پایانی واقعا رستاخیز گونه.
اگر دوست دارید می توانید از طریق آمازون یا بارنز و نوبیل خریداری کنید.

نویسندگان برای تحقیقات درباره ی بیماری های خودماندگی
این مزایده که طرفدارن می توانستند نام خود را در کتاب بعدی ام بخرند،موفقیت بزرگی برای من محسوب می شد.بلغی برای من بالاترین مبلغ پیشنهادی بود،1020 پوند بود...مبلغی بیش از هزار پوند برایم باور نکردنی بود.نویسنده  ی دیگری که بیش از هزار پوند را نسیب تحقیقات کرد،چایلد لی بود که 150 پوند بیش از من مبلغ پیشنهادی داشت.در حقیقت مبلغی که بعد از من بالاترین بود 424 پوند بود که این شما را یکی از بهترین طرفداران دنیا می کند.اما باید بدانید که تمام این مبالغ برای تحقیقات و صرف بیماران خودماندگی می شود.می توانید اطلاعات بیشتری در این باره در سایت خیریه ی بیماران خود ماندگی (آستیم) کسب کنید.

نام کتاب هشتم
نام کتاب هشتم هست:

جزیره ی گرگی

آرزو می کنم که شما هم همانقدر که من این نام را دوست دارم،دوستش داشته باشید.این یکی از معدود عنوان هایی  بود که سریعا به ذهنم خطور کرد.این درخلی است که ممکن است کمی دور انداختنی و تنفر برانگیز باشد، و من همینش را دوست دارم.این نام خواهان کتابی خشن و وحشتناک است.این کتاب دقیقا همانی است که جلد آن (اسم آن) می گوید. جزیره ی گرگی پرفروش ترین کتابفروشی های انگلستان در اکتبر 2008 و پرفروشترین کتاب امیکا در آوریل 2009 خواهد شد.
دانلود کاور کتاب

کتاب سیرک عجایب در اسلاواکی
اسلاواکی تا حال آخرین کشوری است که اجازه ی فروش کتاب های سرزمین اشباح را خریده است و به زودی در آنجا یکی از پرفروش ترین ها خواهد شد.اسلاواکی سی و ششمین کشوری است که قانونا حق فروش این مجموعه را دارد و تا حال به بیست و نه زبان در سراسر جهان چاپ شده است.می توانید کل کشور ها را در اینجا ببینید.

آخرین مصاحبه ی دارن شان
آیریش ایندیپندنت(ایرلندی مستقل) از من(به همراه دوست دخترم،بس، مانند نویسنده ی کودک دیگر،درک لندی) در روز شنبه 19 آپریل(سی و یکم فروردین) مصاحبه کردند. این نوشته ی خوبی بودو عکس زیبایی گرفته شد.می توانید آن را به صورت آنلاین در این سایت بخوانید ( به زودی در همین سایت گذاشته می شود.)

مسابقه های مربوط به جلد یک مجموعه ی شهر
هارپر کالینز کمک کرده است و مسابقه هایی را با جوایزی هیجان انگیز برای جلد یک مجموعه ی شهر ترتیب داده است.
1.تاسکالی مسابقه ای ترتیب داده که برنده یک آی-پاد که در آن چند نمونه از نسخه های صوتی کتاب هایم ریخته شده و یک نسخه از مجموعه ی شهر می برد.اما متاسفانه در آن محدودیت سنی و شرط زندگی در انگلستان یا ایرلند وجود دارد.حداقل سن 18 سال است.با ورود به این سایت می توانید اطلاعات اضافه و قوانین را مطالعه کنید و به سوال پاسخ دهید.
2.هنوز جایزه ی جالب دیگری هست.می توانید سفر به اسپانیا را ببرید!!!این مسابقه را اسکی-فی لندن به کمک انتشارات هارپر کالینز ترتیب داده است.من قوانینی در این باره پیدا نکرده ام  اما فکر کنم که باید حداقل 18 سال سن داشته باشید.
مسابقه ی اکی فی لندن
3.مسابقه ی سومی نیز که منسایزد برگزار می کند در کار است که می توانید با بردن جایزه،800 پوند را صرف خرید لباس کنید!!! اما باید ابتدا عضو سایت شوید تا بتوانید شرکت کنید،اما به نظر من خریدن لباس به مبلغ 800 پوند ارزشش رو داره.بالای هیجده سال بودن تنها شرط این مسابقه ست و من نتونستم زمان بسته شدن این مسابقه رو پیدا کنم.
 
تور هانگاری
من زمان خوشی رو در مسافرتم به هانگاری سپری کردم،مردم بسیار،طرفدارنی با رفتاری دوستانه و کتابهای بسیار!برای اطلاعات بیشتر در این باره به وبلاگ من مراجعه کنید.

تورآمریکا
من در اکتبر/نوامبر امسال به آمریکا خواهم آمد.هنوز در این باره به ممن اطلاع نداده اند به این دلیل که زود است.در این باره فعلا چیزی برای من ننویسید.من در صی ماه های آینده در این باره  در شانویل مانتلی ام خواهم نوشت،ریز تماس هایم با انتشارات ام و دادن این شانس به کسانی که تمایل دارند مرا ملاقات کنند.پس لطفا به شانویل مانتلی را هر چند وقت یکبار سری بزنید..




 



محمد ::: چهارشنبه 87/4/5::: ساعت 8:54 عصر

 
لیست کل یادداشت های این وبلاگ
>> بازدیدهای وبلاگ <<
بازدید امروز: 1


بازدید دیروز: 1


کل بازدید :50876
 
 >>اوقات شرعی <<
 
>> درباره خودم<<
محمد
وبلاگی دیدنی وجالب برای شما ها
 
 
>>لینک دوستان<<
 
>>لوگوی دوستان<<
 
>>موسیقی وبلاگ<<
 
>>اشتراک در خبرنامه<<